Sistemātiska aizsardzība

Mūsu devīze ir: "Uzticēties ir labi, bet pārbaudīt ir vēl labāk!" Mēs pat ejam soli tālāk un pārbaudām gan jaunos, gan esošos klientus, kā arī piedāvājam daudz drošības pakalpojumu.

Login - jūsu piekļuve Smart Logistics System

Viens no lielākajiem datora drošības riskiem ir lietotājvārdu/paroles iespējamā atšifrēšana. Šī iemesla dēļ mēs TIMOCOM nepiešķiram nekādas paroles identifikācijas nolūkos. Jūs kā TIMOCOM klients lejupielādējat savu individuālo drošās piekļuves atslēgu ar nosaukumu Login. Pēc lejupielādēto failu instalācijas un aktivizācijas Jums būs sankcionēta un ērta piekļuve Smart Logistics System no jūsu datora.

Tie paši drošības standarti ir spēkā pat tad, ja piekļūst TIMOCOM platformai, izmantojot mobilo lietojumprogrammu. Login kā daļa no transporta barometra lietojumprogrammas kopā ar individuālo PIN ir jūsu piekļuve jūsu personīgajam TIMOCOM kontam.

Jūsu priekšrocības:
  • Lejupielādējot Login, jūs saņemat savu personīgo drošās piekļuves atslēgu
  • Ērta piekļuve sistēmai
  • Piekļuve tikai sankcionētiem lietotājiem
  • Neviena lietotājvārda / paroles kombinācija nav jutīga pret spiegošanu!

Viena no mūsu stiprākajām pusēm - tehniskā drošība

TIMOCOM drošības tīkls ietver pastāvīgus ieguldījumus vismūsdienīgākajā IBM un Oracle tehnoloģijā. Jūsu kā TIMOCOM klienta rīcībā ir augstas klases un augsta tehniskā līmeņa platforma, kas nodrošina ātras un drošas operācijas.

Strādājot ar TIMOCOM, nav nekādu nepatīkamu pārsteigumu: divi ģeogrāfiski atdalīti un neatkarīgi datu centri, kuros ir visaugstākā līmeņa drošība, garantē jūsu darbu visu diennakti. Pat vissliktākajā gadījumā serveri vienmēr ir pieejami, pateicoties pilnīgai datu rezerves sistēmai, lai TIMOCOM Smart Logistics System turpinātu nodrošināt jums ierasto kvalitāti.

Kā IT speciālists TIMOCOM piedāvā:
  • ISO/IEC 27001 - zīmogs sertificētus un energoefektīvus datu centrus;
  • drošu datu pārraidi, pateicoties šifrētajam SSL savienojumam;
  • diennakts monitoringu un sadarbību ar pašu IT nodaļu;
  • vairākus rezerves interneta pieslēgumus;
  • jaudīgu ugunsmūri un daudzslāņu pretvīrusu sistēmas.
  • Visi dati „Atrodas Vācijā“
Atrodas Vācijā - datu drošība TIMOCOM
\ “Mēs par Jūsu datiem gādājam ar īpašu rūpību! Šī iemesla dēļ TIMOCOM ir piešķirta kvalitātes zīme "Atrodas Vācijā", jo dati atrodas resursdatorā Vācijā, un tāpēc uz tiem attiecas Vācijas tiesību akti - it īpaši Vācijas Datu aizsardzības likums, kas ir viens no visstingrākajiem Eiropā.\”

Marco Haack, IT infrastruktūras un pakalpojumu daļas direktors

Stingri reglamentēta piekļuve TIMOCOM sistēmai

Saimnieciskā darbība, strādājot ar TIMOCOM - pārskatāma, skaidra, kompetenta. Lai nodrošinātu saviem klientiem tāda līmeņa drošību, kādu viņi sagaida, uzņēmumiem, kas vēlas strādāt ar sistēmu, ir jāatbilst īpašām prasībām. Jau vairāk nekā 130 000 TIMOCOM lietotāju drošības ziņā jau ir drošās rokās. Mūsu stingrie protokoli nozīmē, ka kļūšana par TIMOCOM klientu tagad ir kvalitātes zīme.

Drošība tūlītējā un līgumu tirgū
  • Piekļuve biržai parasti tiek atļauta 6 mēnešus pēc uzņēmuma izveides
  • Svarīgu biznesa dokumentu autentiskuma noteikšana pirms līguma noslēgšanas
  • Katra jauna klienta pārbaude
  • Pastāvīga klientu uzraudzība pat pēc līguma noslēgšanas

Kopā par jūsu tiesībām

Diemžēl ne visi laikus apmaksā rēķinus. Ja tā notiek ar jums, palīdzēt var TIMOCOM starptautiskais parādu piedziņas dienests. Tas rīkojas ātri un bez sarežģījumiem un noskaidro, vai jūs varat vai nevarat saņemt savu naudu. Vēl vien TIMOCOM priekšrocība ir, ka par starptautiskajiem klientiem rūpējas viņu dzimtajā valodā runājošs personāls.

Mūsu parādu piedziņas dienestam ir arī kāds ļoti īpašs blakusefekts: lielākā daļa uzņēmumu, kas vēlas pievienoties TIMOCOM tīklam, ir uzticami un droši.

Uzzināt vairāk >

Izvairieties no sarežģījumiem, pārbaudot visu iepriekš

Mūsu uzdevums ir nodrošināt, ka mūsu klienti var lietot TIMOCOM sistēmu efektīvi un droši katru dienu. Tā kā darījumi tiek veikti tieši starp iesaistītajām personām, attiecībā uz komercdarījumiem izvirzītās prasības ir jāievēro katram.

Infografika programmā TIMOCOM Identify
Pārbaudiet sava sadarbības partnera identitāti:
  • lūdziet, lai jūsu darījumu partneris atsūta jums attiecīgā piedāvājuma izdruku no TIMOCOM sistēmas. Jūs varat uzreiz pārbaudīt, vai viņiem ir piekļuve Smart Logistics System.
  • Aplūkojiet sava potenciālā darījumu partnera uzņēmuma profilu. Lietojot dokumentu funkciju, bieži pieprasītajiem dokumentiem identifikācijas nolūkos vajadzētu būt augšupielādētiem profilā.
  • Salīdziniet augšupielādētajos dokumentos norādīto informāciju ar uzņēmuma katalogā esošo informāciju par uzņēmumu.
  • Salīdziniet vai kontaktpersonas dati (piemēram, vārds, uzvārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese) pilnībā atbilst uzņēmuma profilā norādītajiem datiem.

Ja arī pēc šīs pārbaudes Jums būs pamatotas šaubas, TIMOCOM Identify palīdzēs Jums identificēt jūsu potenciālos partnerus.

Kas jums nepieciešams identificēšanas pieprasījumam:
  • TIMOCOM sistēmā esošā piedāvājuma izdruka, ko Jums nosūtījis potenciālais darījumu partneris.
  • Uzņēmuma profilā augšupielādēto dokumentu un/vai no darījumu partnera saņemto dokumentu kopija.
  • Aizpildiet pieprasījuma veidlapu, norādot tajā savu bažu iemeslus.
Nosūtiet sagatavotos dokumentus TIMOCOM pa e-pastu vai faksu:

+48 67 352 59 97

info.lv@timocom.com

Lejupielādēt veidlapu (PDF, 792 kB)

TIMOCOM Identify personālam bezmaksas visaptverošu pārbaudi vajadzētu veikt maksimāli 5 darba stundu laikā. Jūs saņemsiet rakstisku atbildi darbdienās no 8.00 līdz 17.00.

Ko Jūs varat darīt, lai uzturētu savu biznesu tīru

Ar novatorisku, daudzdimensiju drošības tīklu TIMOCOM nodrošina, ka jūsu saimnieciskā darbība noris bez problēmām. Ar vienkāršiem līdzekļiem un pasākumiem savu aizsardzību ievērojami uzlabot varat arī jūs. Piedāvājam dažus padomus, kuri var palīdzēt.

Jūsu darījumu partnera pārbaudes saraksts

Jūsu darījumu partnera pārbaudes saraksts

Svarīgākie noteikumi godīgiem saimnieciskajiem darījumiem

TIMOCOM pārbauda jaunos klientus pirms viņi saņem tiesības piekļūt Eiropas Smart Logistics System. Tas nozīmē, ka pamatdarbības jau ir veiktas jūsu vietā. Bet arī jūs ikdienā varat kaut ko darīt, lai uzlabotu savu drošību.

Jums tikai jāveic dažas darbības, kas Jums palīdzēs ievērojami mazināt negodīgu darījumu partneru risku pat pirms līguma parakstīšanas. Šim nolūkam TIMOCOM ir apkopojis svarīgākos uzdevumus jaunu darījumu partneru pārbaudei. Vairāk padomu par to, kā izvairīties no kravu zādzībām, varat uzzināt šajā rakstā par visu Eiropu aptverošo TIMOCOM un SCHUNCK akciju.

Darījumu partnera pārbaudes kontrolsaraksts
Jūsu drošības kontrolsaraksts aizsardzībai pret kravu zādzībām

Jūsu drošības kontrolsaraksts aizsardzībai pret kravu zādzībām

Šis kontrolsaraksts palīdz aizsargāt jūsu uzņēmumu pret krāpniecību

Negodprātīgi darboņi pārvadājumu nozarē nav nekas jauns. Jaunums ir tas, ka krāpnieki kļūst aizvien nekaunīgāki. Tāpēc ir vēl svarīgāk veikt efektīvus pasākumus un lietot efektīvus līdzekļus, lai palīdzētu izvairīties no krāpniekiem un zādzībām.

Kopīgs darbs, TIMOCOM GmbH un OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG ir izstrādājis detalizētu kontrolsarakstu uzņēmumiem, lai palīdzētu pārbaudīt savu darījumu partneru identitāti pat pirms līguma parakstīšanas. Mēs iesakām atbildīgajam darbiniekam lejupielādēt drošības kontrolsarakstu un pārbaudīt pārvadājumu veicošā pakalpojumu sniedzēja godprātīgumu, atbildot uz sarakstā esošajiem jautājumiem.

Kontrolsaraksts kravas zādzības novēršanai
Uz sākumu

Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai analītikai, personalizētam saturam un reklāmai. Uzzināt vairāk.