Pilnīgais process sistēmā Smart Logistics System

Jūs savus pārvadājumu pasūtījumus apstrādājat tieši ar saviem darījumu partneriem TIMOCOM sistēmā. Digitālais process jums ļauj ātri komunicēt un arī ekonomēt laiku, ievadot datus. Tā kā visi pasūtījumi automātiski tiek tulkoti attiecīgajā valodā, nav valodas barjeru un netiek zaudēts laiks. Vēl viena priekšrocība ir skaidrā redzamība, salīdzinot ar citiem komunikācijas kanāliem (piemēram, e-pastu).

TIMOCOM jums piedāvā arī ierasti augsto datu drošību. Informācija pastāvīgā drošībā tiek uzglabāta iekšēji un ir aizsargāta pret nesankcionētu piekļuvi. Visi serveri atrodas Vācijā, un šī iemesla dēļ šeit ir spēkā Vācijas likums par datu aizsardzību. Visa informācija paliek valstī.

Jūs vēlaties lietot pasūtījumu pārvaldības funkciju piedāvājumu pieprasījumiem? Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt.

Sazinieties ar mums tagad!

+48 67 352 59 36

Jūsu priekšrocības:

Ātra komunikācija, pateicoties digitālai apstrādei

Savstarpējas garantijas ar saistošu līguma dokumentu

Pārvadājumu pasūtījumi jūsu valsts valodā

Personalizējiet pārvadājumu pasūtījumus ar uzņēmuma logotipu, dokumentiem un pasūtījumu numuru ģeneratoru

Jebkurā brīdī lietojiet standartformas pasūtījumiem, kas atkārtojas

Lietojiet statistiku, lai pieņemtu lēmumus par turpmāko saimniecisko darbību

Vienkārši apstrādājiet pārvadājumu pasūtījumus digitāli

Abiem darījumu partneriem ir iespēja pārvaldīt savus pārvadājumu pasūtījumus skaidri, un viņi var sekot to izpildes gaitai digitāli no centrāla punkta.

Vienkārši apstrādājiet pārvadājumu pasūtījumus digitāli

Ekonomējiet laiku gudri

Ātra datu apkopošana dod iespēju ietaupīt nozīmīgi daudz laika. Iemesli: cieša integrācija ar mūsu kravu biržu un piedāvājumu pieprasījumu. Mūsu kopēšanas, standartformu funkcijas un intelektuālās automātiskās aizpildīšanas iespējas nodrošina, ka ātri iespējams dokumentēt visu informāciju no jūsu pārvadājumu pasūtījumiem.

Ekonomējiet laiku gudri

Sagatavojiet novērtējumus un analīzes gudri

Analizējiet saimnieciskos darījumus un skaitliskos rādītājus ar mūsu analīzes funkcijām, kuras jūs varat pielāgot atbilstoši savām individuālajām vajadzībām. Tas jums var palīdzēt atrast galvenos skaitliskos rādītājus saviem nākotnes saimnieciskās darbības plāniem.

Sagatavojiet novērtējumus un analīzes gudri

Sekošana visam

Mūsu funkcijas sūtījumu izsekošanai un sūtījumu GPS izsekošanai ļauj abiem darījumu partneriem pastāvīgi sekot savu pārvadājumu pasūtījumu izpildes gaitai un palīdz viņiem samazināt savstarpējo komunikāciju.

Vienkārši sekojiet visam - pārskats par jūsu pārvadājumu pasūtījumu izpildes gaitu

Klientu pārskats

Optimizējiet savus uzņēmējdarbības procesus ar digitāliem pārvadājumu pasūtījumiem

pārvadājumu pakalpojumu pircējs jūs savus pārvadājumu pasūtījumus saviem darījumu partneriem varat uzticēt digitāli TIMOCOM sistēmā.

Jūs kā pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs varat reaģēt uz pārvadājumu pasūtījumiem tieši TIMOCOM sistēmā, akceptējot vai noraidot tos digitāli.

Atrodas Vācijā - Datu drošība uzņēmumā TIMOCOM

Mēs par Jūsu informāciju gādājam ar īpašu rūpību! Tas ir iemesls, kāpēc TIMOCOM piešķirts kvalitātes zīmogs "Atrodas Vācijā": Dati atrodas Vācijā, un tāpēc uz tiem attiecas Vācijas tiesību akti - konkrēti Vācijas Datu aizsardzības likums, kas ir viens no visstingrākajiem Eiropā.

Izmēģiniet TIMOCOM sistēmu jau tagad līdz 4 nedēļām bezmaksas!

Noklikšķiniet šeit, lai pieteiktos bez maksas.

Vai jums ir kādi jautājumi? Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt:

+48 67 352 59 36

Uz sākumu

Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai analītikai, personalizētam saturam un reklāmai. Uzzināt vairāk.