15.03.2016

Labāk nekā plānots: TimoCom darbība 2015. gadā

Būtisks klientu un piedāvājumu skaita palielinājums

(3)

Erkrata, 15.03.2016. - Iepriekšējā darbības gadā (2015.), TimoCom vēlreiz nostiprināja savu pozīciju kā Eiropas lielākā kravu pārvadājumu platforma. Vairāk nekā 110 000 lietotāju katru dienu ievada līdz pat pusmiljonam kravu un transportlīdzekļu piedāvājumu. Projicējot uz visu pērno gadu, tas nozīmē: 68,1 miljonu 2015. gadā mūsu platformā publicētu piedāvājumu. Un tas vēl nav viss, jo mūsu uzņēmuma slavu ir spodrinājušas arī tādas godalgas kā "2015. gada labākais zīmols", kā arī telemātikas giganta TomTom piešķirtā godalga "connect-Award". Veiksmīgs jaunievedums ir arī mūsu ziņapmaiņas programma TimoCom Messenger; tajā ir nosūtīts jau vairāk nekā 700 000 ziņu.

Milzīgs transportlīdzekļu un kravu piedāvājumu skaita palielinājums

Uzņēmumā, kurš atrodas Erkratā (netālu no Diseldorfas), ir vairāk nekā 400 darbinieku, un ar ikgadējo apgrozījumu 56,7 milj. eiro apmērā tas ir viens no veiksmīgākajiem vidēja lieluma IT pakalpojumu sniedzējiem visā Eiropas pārvadājumu un loģistikas tirgū. Pat aizraujošāk nekā ekonomiskais veiksmīgums un vairāk nekā 7200 līgumu ar jauniem klientiem ir 68,1 milj. transportlīdzekļu un kravu piedāvājumu, kuri TimoCom platformā ir publicēti 2015. gadā. Salīdzinot ar 2014. gadu, tas ir palielinājums par 16 procentiem. Papildus pieaugošajam klientu skaitam palielinājumu ir veicinājuši dažādi jauni savienojumi. 13% no platformas kopējā transportlīdzekļu un kravu piedāvājumu skaita bija, pateicoties tikai mūsu jaunajam savienojumam starp pašu TimoCom klientu loģistikas programmatūru un TimoCom transporta platformu. Šis savienojums ļauj pārnest transportlīdzekļu un kravu piedāvājumus no uzņēmumu iekšējām kravu ekspedīcijas programmām uz TimoCom, veicot tikai dažus klikšķus. Vēl viens pluss ir no piegādātāja neatkarīgais izsekošanas risinājums TC eMap®, kurš tagad ir savienots ar vairāk nekā 170 Eiropas telemātikas pakalpojumu sniedzējiem. Šis savienojums nodrošina, ka vairs nav jāpārslēdzas starp izvēlēto telemātikas lietojumprogrammu un TimoCom platformu, tādējādi ietaupot laiku.

 Pastāvīga atzinība no TimoCom klientiem

Kāda pētījuma dati liecina, ka 25% no visiem TimoCom klientiem bija pamanījuši būtisku laika ietaupījumu jau pirmajās divās nedēļās kopš ar piedāvājumiem saistītās ziņapmaiņas programmas TimoCom Messenger ieviešanas. "Ceturtā daļa mūsu klientu ir norādījuši, ka, lietojot ziņapmaiņas programmu (Messenger), viņi savus darījumus ir varējuši noslēgt ātrāk. Sākumam tas ir lielisks rādītājs," saka TimoCom pārstāvniecības vadītājs Marcels Frings. Izmantojot biznesa čatu, ir nosūtīts jau 700 000 ziņu. "Mēs ne tikai radām reālu pievienoto vērtību TimoCom lietotājiem, bet arī uzlabojam savas sistēmas pieņemšanu. Tāpēc mums ir ļoti patīkami redzēt, ka 86% mūsu lietotāju par jauno produktu bija labi informēti pat pirms tā ieviešanas," saka Frings. Lieliskās klientu atsauksmes atspoguļojas arī godalgā "2015. gada labākais zīmols", kuru izdevniecības ETM lasītāji TimoCom ir piešķīruši 7. reizi pēc kārtas.

 Jau top 2016. gadā paredzētie jaunievedumi

Pēc iepriekšējā gada rezultātu apspriešanas TimoCom pārstāvniecības vadītājs Marcels Frings mums ieskicē arī 2016. gada plānus: "Mūsu Messenger sistēma jau ir nobruģējusi ceļu profesionālas dokumentu pārvaldības sistēmas ieviešanai 2016. gadā. Mūsu uzmanības centrā ir arī uzņēmējdarbības izvēršana Apvienotajā Karalistē un Turcijā. Citiem vārdiem runājot, mēs turpināsim spiest pedāli grīdā, lai maksimāli atvieglotu savu klientu darbu.

 IT pakalpojumu sniedzējs nākamo jauninājumu prezentēs lielākajā pārvadājumu un loģistikas gadatirgū "IAA Commercial Vehicles" 2016. gadā Hanoverē. 

 Vairāk informācijas par TimoCom ir vietnē www.timocom.lv.

Lejupielādēt preses relīzi
Uz sākumu