TIMOCOM starptautiskais parādu piedziņas dienests: jūsu partneris parādu piedziņai
Daļa no mūsu Security & Payments Services
Kā rīkoties, ja mans klients nemaksā?
Īsumā par jūsu priekšrocībām
- viegla un vienkārša uzsākšana tiešsaistē;
- ātri un diplomātiski maksājumu piedziņas risinājumi;
- kompetenta palīdzība neapmaksātu rēķinu piedziņā;
- klientu apkalpošana visā Eiropā 27 valodās;
- oficiāls reglamentējošo iestāžu apstiprinājums kopš 2003. gada;
- vairāk nekā 80 % veiksmīgi piedzītu parādu.
Novērsiet saistību neizpildes pārvēršanos strīdā ar TIMOCOM parādu piedziņas dienestu
Pateicoties taisnīgumam un sapratnei, jūsu darījumu attiecībām netiks nodarīts nekāds kaitējums arī pēc piedziņas. TIMOCOM parādu piedziņas dienests jums palīdzēs. Ja jūsu uzņēmējdarbības partneris kavē maksājumu, varat paļauties uz mūsu zinošo parādu piedziņas komandu.
Iesniedziet savus parādu piedziņas pieprasījumus tiešsaistē vienkārši un ērti, lai tie tūlīt tiktu izskatīti.
Uzticama jūsu prasību apstrāde, lai jūs varētu pilnībā pievērsties savai pamatdarbībai.
Diplomātiski risinājumi: vairāk nekā 80 % no visiem starptautiskās parādu piedziņas pasūtījumiem ir sekmīgi pabeigti.
Mūsu ekspertu komanda jūsu problēmas risina ātri, izmaksu ziņā efektīvi un ārpustiesas kārtībā.
Saziņa 27 dažādās valodās, lai optimāli apstrādātu jūsu prasības visā Eiropā.
Oficiāli iestāžu apstiprināts kopš 2003. gada: izmantojiet mūsu lielo pieredzi.
Darbības principi: parādu piedziņas pasūtījumu apstrāde ar TIMOCOM
Aprēķiniet savas izmaksas ar maksas kalkulatoru
Par katru pieprasījumu tiks iekasēta izskatīšanas maksa 25 € apmērā. Parāda piedziņas dienesta veiksmīgas izpildes gadījumā TIMOCOM par dienestu iekasē papildu maksu. Šajā papildu maksā ir iekļauta izskatīšanas maksa. Šī maksa tiek aprēķināta saskaņā ar tiesību normām, kas norādītas Rechtsanwaltsvergütungsgesetz (RVG — Vācijas likums par atlīdzību juristiem). Aprēķiniet savas izmaksas tikai dažos soļos!
Kādas ir klientu atsauksmes par TIMOCOM parādu piedziņas dienestu?
Bieži uzdotie jautājumi par TIMOCOM starptautisko parādu piedziņas dienestu
Jā, mūsu parādu piedziņas dienests ir pieejams vienīgi esošajiem TIMOCOM klientiem. Ja vēl neesat klients, jūs varat reģistrēties šeit
Nē. Mūsu komanda labprāt arī palīdzēs jums iekasēt parādus par aktivitātēm, kas netika veiktas TIMOCOM Road Freight Marketplace. Iesniedziet mums savu parāda piedziņas gadījumu šeit jau tūlīt.
Efektivitātes rādītājs ir vairāk nekā 80% no sekmīgi atrisinātiem gadījumiem.
Mēs iekasējam izskatīšanas maksu 25 € apmērā. Veiksmīga parāda piedziņas gadījumā mēs iekasējam papildu samaksu, kas tiek aprēķināta atbilstoši piedzītās summas apmēram. Šī samaksa tiek noteikta saskaņā ar Vācijas likumdošanas aktu vadlīnijām par šādu maksu piemērošanu, un, izmantojot mūsu nodevu kalkulatoru, to iespējams aprēķināt pirms mūsu nolīgšanas.
Principā šo dienestu regulē likumdošanas akti par kavēta maksājuma radītajiem zaudējumiem, kā izklāstīts ES direktīvā 2011/7/ES. Šie likumi paredzēti tam, lai nodrošinātu neapmaksāto rēķinu ātru apmaksu. Kopš šīs direktīvas stāšanās spēkā ES uz kavētu maksājumu gadījumiem ir attiecinātas jaunas tiesības un pienākumi. Uz parādniekiem un kreditoriem tāpēc attiecas šādi noteikumi:
uzņēmumam nosūtīto rēķinu apmaksa automātiski uzskatāma par kavētu 30 kalendārās dienas pēc rēķina saņemšanas vai pakalpojumu sniegšanas dienas. Turklāt apmaksas termiņš, kas pārsniedz 60 kalendārās dienas pēc rēķina saņemšanas, ir pieļaujams tikai izņēmuma apstākļos. Ja, neskatoties uz šo, apmaksa tiek kavēta, kreditors var parādniekam pieprasīt segt noteiktas parāda piedziņas laikā radušās izmaksas, kā arī nokavējuma procentus.
Parāda piedziņas laikā radušās izmaksas var būt kavēta maksājuma radītās parāda samaksas pieprasījuma izmaksas, kā arī parāda piedziņas dienestu izmaksas, izmaksas par juristu vai parāda samaksas aicinājumu nosūtīšanu. Kreditoriem tas nozīmē, ka viņi var parādniekam pieprasīt segt parādu piedziņas dienesta izmaksas, tai skaitā veiksmīgas parāda piedziņas gadījumā maksājamo summu. Tas nozīmē, ka kreditors var pieprasīt parādniekam segt visas parāda piedziņas dienesta izmaksas — gan pamata maksu, gan summu, kas maksājama veiksmīgas piedziņas gadījumā, pieņemot, ka maksājums ir kavēts un parādnieks ir atbildīgs par šo kavējumu.
Svarīgi ir ņemt vērā, ka šie noteikumi attiecas tikai uz rēķiniem,
- kas izrakstīti par līguma izpildi, bet ne, piemēram, par zaudējumu atlīdzību vai dubultajiem maksājumiem,
- kuru apmaksas kavēšana ir pierādāma,
- kas nosūtīti parādniekam ES teritorijā.
Vairs nav nepieciešams, lai kreditors sūtītu parāda apmaksas aicinājumus vai līdzīgus pieprasījumus, taču tos pēc vēlēšanās drīkst sūtīt, un šāda rīcība joprojām ir saprātīga un ieteicama, ļaujot cerēt, ka parādu piedziņas dienests nebūs nepieciešams.
Mūsu parādu piedziņas komanda darbojas visā Eiropā, un pakalpojums ir pieejams šādās valodās:
bulgāru (BG)
dāņu (DA)
vācu (DE)
angļu (EN)
somu (FI)
franču (FR)
grieķu (EL)
itāļu (IT)
horvātu (HR)
latviešu (LV)
lietuviešu (LT)
maķedoniešu (MK)
nīderlandiešu (NL)
norvēģu (NO)
poļu (PL)
portugāļu (PT)
rumāņu (RO)
krievu (RU)
zviedru (SV)
serbu (SR)
slovāku (SK)
slovēņu (SL)
spāņu (ES)
čehu (CS)
turku (TR)
ukraiņu (UA)
ungāru (HU)
Jā, TIMOCOM parādu piedziņas dienests darbojas starptautiskā līmenī un īpaši Eiropā, kā arī sniedz pakalpojumus jūsu valodā. Starptautiska parādu piedziņa nesagādās nekādas problēmas.
Bankrota gadījumā parādnieka īpašumus parasti pārvalda maksātnespējas tiesa vai ārējs administrators. Šī iestāde vai persona pārvalda prasības un sadala atlikušos īpašumus. Tādējādi naudu saņem ne tikai tie kreditori, kuriem ir tuvas attiecības ar parādnieku, bet uz visiem kreditoriem attiecas samērā līdzīgi noteikumi.
Katrā valstī ir īpaša procedūra, ar kuru kreditors iesniedz prasību. Mēs iesakām pēc iespējas ātrāk iesniegt prasību maksātnespējas administrācijā, lai procedūras gaitā jūs tiktu uzskatīts par kreditoru un lai nodrošinātu, ka atlikušo summu vēl vairāk nesamazina pārstāvības izmaksas.
Mūsu mērķis ir atbalstīt kreditorus, kad tie veic pamatotu piedziņu no saviem parādniekiem. Ja parādniekam ir radušies iztrūkumi, abas puses var vienoties par maksājuma veikšanu pa daļām, lai kreditors saņemtu savu naudu, neskatoties uz parādnieka problēmām. Turklāt TIMOCOM nodrošina, ka Marketplace klienti ir pasargāti no turpmākām problēmām saistībā ar nesamaksātiem rēķiniem vai to kavētu apmaksu.
Ja lietotāji atsakās maksāt un nespēj to pienācīgi pamatot, viņi pārkāpj TIMOCOM kvalitātes kritērijus. Tādēļ šādi lietotāji vairs netiks iekļauti verificēto klientu lokā.
Jāiesniedz šādi dokumenti: pārvadājuma pasūtījums, pavadzīme, rēķins un pēdējais maksājuma pieprasījums.
Jūsu pasūtījumu pārbaudīs TIMOCOM parādu piedziņas komanda. Pēc tam ar jums sazināsies darbinieks.
Kopš maksāšanas termiņa beigām ir jābūt pagājušām vismaz 30 dienām.
Pasūtījumam ir iespējams pievienot vairākus rēķinus vienam parādniekam.