TimoCom klientu pieredze, lietojot augšupielādes un lejupielādes funkciju

TimoCom klientu pieredze, lietojot augšupielādes un lejupielādes funkciju.

Koplietot...
04.01.2017

Erkrata, Vācija, 04.01.2017 –Eiropas lielākajai pārvadātāju platformai pagājušajā gadā bija īpaši svarīga apņemšanās – nodrošināt platformai vēl lielāku digitālo pievienoto vērtību. Domāts – darīts! Kopš pagājušā septembra dokumentu augšupielādes un lejupielādes funkciju ir varējuši lietot vairāk nekā 36 000 klientu.

Koplietot...

IT pakalpojumu sniedzēja plāns attiecībā uz šo funkciju bija bruģēt ceļu digitalizētam darbam un palīdzēt lietotājiem optimizēt darba procesus. Lietojot augšupielādes un lejupielādes funkciju, lietotāji var augšupielādēt biežāk pieprasītos pārvadājumiem nepieciešamos dokumentus un piedāvāt to lejupielādei pārējiem platformas dalībniekiem.  Kopš funkcijas ieviešanas pārvadātāju platformā jau ir augšupielādēti vairāki tūkstoši dokumentu. Viens no pirmajiem uzņēmumiem, kurš ātri saprata šīs jaunās funkcijas priekšrocības, bija kravu ekspedīcijas uzņēmums "Kellershohn" no Lindlaras Vācijā. Jaunā funkcija ir pārliecinoša, un tā ne tikai vienkāršo procesus, bet arī būtiski palielina vides aizsardzību. "Mums ļoti nozīmīga ir ilgtspējība. Mūsu princips ir: loģistika cilvēkiem un videi. Ņemot vērā, ka ik dienas mēs saņemam līdz pat 32 no vienas puses apdrukātus dokumentus, mēnesī tas ir apmēram 1000 papīra lapu. Vēl jāņem vērā, ka dokuments var būt arī uz vairākām lapām (piemēram, kravas transporta apdrošināšanas dokuments). Tas ir liels papīra daudzums. Šī iemesla dēļ mēs dodam priekšroku tam, ka mūsu darījumu partneri savus dokumentus piedāvā lejupielādei digitālā formātā", skaidro ģenerāldirektors Willi Kellershohn.

Laiks ir nauda

"Es vēlos, kaut varētu apturēt laiku" ir teikums, kuru kaut kad ir pateicis ikviens. Šo īpašo spēju sev vēlētos ikviens, kurš ir iesaistīts pārvadājumu un loģistikas nozarē, jo laikam, iespējams, ir vislielākā vērtība. To zina arī Itālijas ģimenes uzņēmuma "Dal Ferro Trasporti" plānotājs Jody Dal Ferro: "Agrāk mēs pēc darījuma noslēgšanas pa faksu vai e-pastu saņēmām vismaz četrus dokumentus. Dažreiz tie pat nebija pilnīgi, vai arī pievienotie faili bija pārāk lieli, un mums tie bija jāpieprasa vēlreiz. Tas prasīja laiku un enerģiju. Lietojot šo funkciju, šādas problēmas gandrīz vairs nav. Daudzi partneri sākumā ir brīnījušies, kādēļ neliels uzņēmums liek tik lielu uzsvaru uz digitalizāciju. Tam, kurš grib noturēties tirgū, ir jāiet līdzi laikam."

Arī Eiropas lielākā pārvadātāju platforma vēlas iet līdzi laikam. 2017. gadā ir paredzēta vēl viena jauna funkcija, kura klientiem ļaus saņemt palīdzību attiecībā uz procesu optimizāciju un darba digitalizāciju. Tā tiks prezentēta gada vidū.

Vairāk informācijas par TimoCom ir vietnē www.timocom.ru

Uz sākumu

Izmantojot šo vietni, jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai analītikai, personalizētam saturam un reklāmai. Uzzināt vairāk.