Pārvaldiet pārvadājumu pasūtījumus centralizēti un digitāli
- Dokumentējiet ārējo pārvadājumu pakalpojumu pircēju pasūtījumus centralizēti
- Lietojiet pasūtījumu izsekošanu, savienojot GPS raidītājus un pārvadājumu pasūtījumus
- Arhivējiet savus pārvadājumu pasūtījumus: mēs piedāvājam 10 gadus to uzglabāšanai
Pilnīgs process sistēmā TIMOCOM Marketplace
Jūs varat apstrādāt pārvadājumu pasūtījumus tieši TIMOCOM sistēmā kopā ar saviem darījumu partneriem. Digitālie procesi ļauj ātri sazināties un ietaupīt papildu laiku, kad tiek iegūti dati. Tā kā visi pasūtījumi automātiski tiek tulkoti attiecīgajā valodā, nepastāv valodas barjeru un netiek zaudēts tik vērtīgais laiks. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka dati tiek skaidri attēloti vienuviet, salīdzinot ar citiem komunikācijas kanāliem (piemēram, e-pastu).
TIMOCOM arī garantē augstu datu drošības līmeni. Informācija vienmēr tiek droši uzglabāta iekšēji, un tā ir aizsargāta pret nesankcionētu piekļuvi. Visi serveri atrodas Vācijā, un tādējādi uz tiem attiecas Vācijas datu aizsardzības tiesību akti. Visa informācija paliek šajā valstī.
Vai vēlaties lietot pasūtījumu pārvaldības funkciju piedāvājumu pieprasījumiem? Mēs būsim priecīgi jums palīdzēt.
Jūsu priekšrocības:
- Pilnībā digitalizētā pasūtījumu apstrāde ļauj optimizēt komunikāciju
- Palieliniet drošību ar juridiski saistošiem līguma dokumentiem
- Pārvariet valodas barjeru, automātiski nosūtot pasūtījuma dokumentus darījumu partnera valodā
- Personalizējiet pārvadājumu pasūtījumus ar jūsu uzņēmuma logotipu, uzņēmuma transporta dokumentiem un pasūtījumu numuru ģeneratoru
- Ietaupiet laiku – izveidojiet regulāro pārvadājumu pasūtījumu veidnes
- Lietojiet sistēmas statistiku, lai pieņemtu lēmumus par turpmākiem uzņēmējdarbības lēmumiem
- Palieliniet efektivitāti, izmantojot pārvadājumu pasūtījumu saskarni, lai izveidotu savienojumu ar pārvadājumu pārvaldības sistēmu
Digitāla pasūtījumu apstrāde
Abiem darījuma partneriem ir iespēja vienkārši pārvaldīt savus pārvadājumu pasūtījumus, kā arī digitāli un centrāli uzmanīt pasūtījuma statusu.
Paātriniet procesus
Ātra datu apkopošana dod iespēju būtiski ietaupīt laiku. Kāpēc? Jūsu sistēmas būs cieši saistītas ar TIMOCOM kravu biržu un piedāvājumu pieprasīšanas lietojumprogrammām. Kopēšanas un veidnes funkcijas, kā arī inteliģentās automātiskās programmēšanas funkcijas, ļauj ātri un vienkārši ievadīt visu attiecīgo pārvadājumu pasūtījuma informāciju.
Vienkāršojiet analīzi
Jūs varat izmantot mūsu analīzes funkciju, kuru var individuāli pielāgot jūsu vajadzībām, lai analizētu biznesa partnerattiecības un uzņēmuma rādītājus. Tā jums var palīdzēt atrast galvenos skaitliskos rādītājus nākotnes saimnieciskās darbības plāniem.
Uzraugiet pārvadājumu procesus
Sūtījumu izsekošana nekad nav bijusi vieglāka. Abi darījumu partneri var sekot līdzi pārvadājuma pasūtījuma progresam, samazinot vajadzību pēc pastāvīgas saziņas.
Optimizējiet savus uzņēmējdarbības procesus ar digitāliem pārvadājumu pasūtījumiem
Kā pārvadājumu pakalpojumu pircējs TIMOCOM sistēmā varat pārvadājumu pasūtījumus piešķirt saviem darījumu partneriem.
Kā pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs varat reaģēt uz pārvadājumu pasūtījumiem tieši TIMOCOM sistēmā, akceptējot vai noraidot tos digitāli.
Izmantojiet pārvadājumu pasūtījumu lietojumprogrammu platformā TIMOCOM Marketplace.
Vai jums ir kādi jautājumi? Ar prieku jums palīdzēsim: