19.01.2021

Mega Pol Trans lieto TIMOCOM starptautiskā parādu piedziņas dienesta pakalpojumus.

Eliza Virviča strādā Mega Pol Trans grāmatvedības, finanšu un parādu piedziņas nodaļā Pilā. Nodaļa izmanto TIMOCOM parādu piedzi

Ja maksājuma datums ir pagājis un sazināšanās ar parādnieku nav palīdzējusi, parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējs var sniegt atbalstu, kas uzņēmumam nepieciešams maksājuma iekasēšanai. Polijas transporta uzņēmums Mega Pol Trans izmanto TIMOCOM parādu piedziņas pakalpojumu un gūst panākumus pat 90% gadījumu.

"TIMOCOM starptautiskais parādu piedziņas dienests ir kā vēl viena Mega Trans Pol nodaļa, kas pienācīgi rūpējas par finanšu jautājumu risināšanu", stāsta Eliza Virviča.

Preces ir piegādātas, bet maksājumi tiek kavēti

Uzņēmums apkalpo daudzus un dažādus maršrutus visā Eiropā: Mega Pol Trans veiktais darbs paredz piegādāt preces uz Ungāriju, Vāciju, Itāliju, Beļģiju, Nīderlandi un Čehiju.

Neapmaksāti rēķini transporta un loģistikas uzņēmumiem var radīt lielas problēmas. Darbības izmaksas ir augstas, un virkne neapmaksātu rēķinu var radīt finansiālas problēmas un sliktākajā gadījumā pat bankrotu.

Eliza Virviča strādā Mega Pol Trans grāmatvedības, finanšu un parādu piedziņas nodaļā Pilā un gādā par neapmaksātajiem rēķiniem. "Mēs pieņemam, ka pēc pārvadājuma pakalpojuma sniegšanas un preču piegādes samaksa par sniegto pakalpojumu tiek veikta nolīgtajā samaksas laikā, kas jau tāpat ir diezgan ilgs. Taču ne vienmēr tas tā notiek", norāda E. Virviča.

 

Darbs ar neapmaksātajiem debitoru parādiem

Virviča stāsta, ka pats galvenais ir iespēju izvērtēšana. "Ja tā ir liela naudas summa un mēs varam atrisināt šo jautājumu ārpus tiesas, tad noteikti ir vērts to darīt." Pirms vēršanās tiesā situācija ir rūpīgi jāizvērtē: radošās izmaksas nav mazas, un process ir ilgs. Ceļā ir slēpti šķēršļi, jo īpaši lietās, kas saistītas ar starptautiskiem līgumiem.

 

Īpaša palīdzība saistībā ar neapmaksātiem rēķiniem

TIMOCOM parādu piedziņas dienests var jums palīdzēt. Parādu piedziņas un juridisko lietu direktors Aleksandrs Obels un viņa komanda atbalsta klientus 27 valodās. Darbinieki sazinās ar parādnieku un, izskatot lietu, darbojas kā neitrāli starpnieki. Viņi uztur ciešus kontaktus ar kreditoru un pastāvīgi informē par progresu. TIMOCOM starptautiskā parādu piedziņas dienesta pieredze apvienojumā ar ātru rīcību un piekļuvi plašam informācijas kopumam ļauj viegli un nekavējoties iekasēt parādu, vai, ja tas nav iespējams, noteikt labāko rīcības virzienu. "Mums patīk šis pakalpojums, viņi gūst panākumus pat 90% gadījumu," stāsta  E. Virviča.

"Tas mums ietaupa gan laiku, gan naudu. Mūsu interesēs ir neradīt papildu izmaksas, pat ja parāds ir diezgan mazs. TIMOCOM starptautiskā parādu piedziņas dienesta pakalpojumi ir lēti, tāpēc tā ir optimālā metode mūsu neapmaksāto rēķinu pārvaldībai. Dienests palīdz piedzīt parādu vai noteikt, vai vispār ir iespēja saņemt kavēto maksājumu,” teic E. Virviča.

 

Ja arī jums noderētu vienkāršs risinājums neapmaksāto rēķinu piedziņai, TIMOCOM starptautiskais parādu piedziņas dienests ir gatavs jums palīdzēt.

Uzzināt vairāk par TIMOCOM parādu piedziņas dienestu

 

Jūs varētu interesēt arī šādas tēmas:

Septiņi visbiežāk uzdotie jautājumi par parādu piedziņu loģistikas nozarē.

Jūsu tiesību un pienākumu skaidrojums.

Viedā loģistika ir vissvarīgākais faktors izaugsmes veicināšanai un rentabilitātes uzlabošanai

Lejupielādēt preses relīzi
Uz sākumu