
Pārvaldiet pārvadājumu pasūtījumus centralizēti un digitāli
Dokumentējiet ārējo pārvadājumu pakalpojumu pircēju pasūtījumus centralizēti
Lietojiet pasūtījumu izsekošanu, savienojot GPS raidītājus un pārvadājumu pasūtījumus
Arhivējiet savus pārvadājumu pasūtījumus: Mēs piedāvājam 10 gadus to uzglabāšanai
Pilnīgais process sistēmā Smart Logistics System
Jūs savus pārvadājumu pasūtījumus apstrādājat tieši ar saviem darījumu partneriem TIMOCOM sistēmā. Digitālais process jums ļauj ātri komunicēt un arī ekonomēt laiku, ievadot datus. Tā kā visi pasūtījumi automātiski tiek tulkoti attiecīgajā valodā, nav valodas barjeru un netiek zaudēts laiks. Vēl viena priekšrocība ir skaidrā redzamība, salīdzinot ar citiem komunikācijas kanāliem (piemēram, e-pastu).
TIMOCOM jums piedāvā arī ierasti augsto datu drošību. Informācija pastāvīgā drošībā tiek uzglabāta iekšēji un ir aizsargāta pret nesankcionētu piekļuvi. Visi serveri atrodas Vācijā, un šī iemesla dēļ šeit ir spēkā Vācijas likums par datu aizsardzību. Visa informācija paliek valstī.
Jūs vēlaties lietot pasūtījumu pārvaldības funkciju piedāvājumu pieprasījumiem? Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt.
Sazinieties ar mums tagad!
Jūsu priekšrocības:
Ātra komunikācija, pateicoties digitālai apstrādei
Savstarpējas garantijas ar saistošu līguma dokumentu
Pārvadājumu pasūtījumi jūsu valsts valodā
Personalizējiet pārvadājumu pasūtījumus ar uzņēmuma logotipu, dokumentiem un pasūtījumu numuru ģeneratoru
Jebkurā brīdī lietojiet standartformas pasūtījumiem, kas atkārtojas
Lietojiet statistiku, lai pieņemtu lēmumus par turpmāko saimniecisko darbību
Vienkārši apstrādājiet pārvadājumu pasūtījumus digitāli
Abiem darījumu partneriem ir iespēja pārvaldīt savus pārvadājumu pasūtījumus skaidri, un viņi var sekot to izpildes gaitai digitāli no centrāla punkta.

Ekonomējiet laiku gudri
Ātra datu apkopošana dod iespēju ietaupīt nozīmīgi daudz laika. Iemesli: cieša integrācija ar mūsu kravu biržu un piedāvājumu pieprasījumu. Mūsu kopēšanas, standartformu funkcijas un intelektuālās automātiskās aizpildīšanas iespējas nodrošina, ka ātri iespējams dokumentēt visu informāciju no jūsu pārvadājumu pasūtījumiem.

Sagatavojiet novērtējumus un analīzes gudri
Analizējiet saimnieciskos darījumus un skaitliskos rādītājus ar mūsu analīzes funkcijām, kuras jūs varat pielāgot atbilstoši savām individuālajām vajadzībām. Tas jums var palīdzēt atrast galvenos skaitliskos rādītājus saviem nākotnes saimnieciskās darbības plāniem.

Sekošana visam
Vienkārši sekojiet pārvadājumuiem, izmantojot mūsu izsekošanas funkciju. Abi biznesa partneri var sekot līdzi pārvadājuma pasūtījuma progresam, un tas palīdz samazināt ilgstošu saziņu..

Klientu pārskats

"Pasūtījumu izpildes uzticēšanas ziņā TIMOCOM sistēma ir līdz pat 60 % ātrāka. Mēs vienkārši visas informācijas pievienošanai un nosūtīšanai izmantojam veidlapu. Mēs negaidām e-pasta sūtījumus ar uzņēmuma veidlapām vai apdrošināšanas apliecinājumus. Tā vietā mēs visu darām uzreiz tiešsaistē." >> Lasīt veiksmes stāstu (PDF)

”Pasūtījumu sagatavošanai un noformēšanai mums nepieciešams daudz mazāk laika. Un galvenā priekšrocība priekš mums ir, ka TIMOCOM sistēma saglabā visus mūsu kravu pasūtījumus, lai audita gadījumā visa informācija būtu centralizēti pieejama vienuviet.” >> Lasīt veiksmes stāstu (PDF)
Optimizējiet savus uzņēmējdarbības procesus ar digitāliem pārvadājumu pasūtījumiem
Kā pārvadājumu pakalpojumu pircējs jūs savus pārvadājumu pasūtījumus saviem darījumu partneriem varat uzticēt digitāli TIMOCOM sistēmā.
Jūs kā pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs varat reaģēt uz pārvadājumu pasūtījumiem tieši TIMOCOM sistēmā, akceptējot vai noraidot tos digitāli.

Mēs par Jūsu informāciju gādājam ar īpašu rūpību! Tas ir iemesls, kāpēc TIMOCOM piešķirts kvalitātes zīmogs "Atrodas Vācijā": Dati atrodas Vācijā, un tāpēc uz tiem attiecas Vācijas tiesību akti - konkrēti Vācijas Datu aizsardzības likums, kas ir viens no visstingrākajiem Eiropā.
Izmēģiniet TIMOCOM sistēmu jau tagad!
Izmēģiniet to bez maksasVai jums ir kādi jautājumi? Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt: