skip navigation

Pilnīgs process sistēmā Smart Logistics System

Jūs varat apstrādāt pārvadājumu pasūtījumus tieši TIMOCOM sistēmā kopā ar saviem darījumu partneriem. Digitālie procesi ļauj ātri sazināties un ietaupīt papildu laiku, kad tiek iegūti dati. Tā kā visi pasūtījumi automātiski tiek tulkoti attiecīgajā valodā, nepastāv valodas barjeru un netiek zaudēts tik vērtīgais laiks. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka dati tiek skaidri attēloti vienuviet, salīdzinot ar citiem komunikācijas kanāliem (piemēram, e-pastu).

TIMOCOM arī garantē augstu datu drošības līmeni. Informācija vienmēr tiek droši uzglabāta iekšēji, un tā ir aizsargāta pret nesankcionētu piekļuvi. Visi serveri atrodas Vācijā, un tādējādi uz tiem attiecas Vācijas datu aizsardzības tiesību akti. Visa informācija paliek šajā valstī.

Vai vēlaties lietot pasūtījumu pārvaldības funkciju piedāvājumu pieprasījumiem? Mēs būsim priecīgi jums palīdzēt.

Sazinieties ar mums tagad!

+48 71 737 26 20

Jūsu priekšrocības:

Pilnībā digitalizētā pasūtījumu apstrāde ļauj optimizēt komunikāciju

Palieliniet drošību ar juridiski saistošiem līguma dokumentiem

Pārvariet valodas barjeru, automātiski nosūtot pasūtījuma dokumentus darījumu partnera valodā

Personalizējiet pārvadājumu pasūtījumus ar jūsu uzņēmuma logotipu, uzņēmuma transporta dokumentiem un pasūtījumu numuru ģeneratoru

Ietaupiet laiku – izveidojiet regulāro pārvadājumu pasūtījumu veidnes

Lietojiet sistēmas statistiku, lai pieņemtu lēmumus par turpmākiem uzņēmējdarbības lēmumiem

Digitāla pasūtījumu apstrāde

Abiem darījuma partneriem ir iespēja vienkārši pārvaldīt savus pārvadājumu pasūtījumus, kā arī digitāli un centrāli uzmanīt pasūtījuma statusu.

Piešķiriet un pārvaldiet savu transportlīdzekļu pārvadājumu pasūtījumus platformā Smart Logistics System.

Paātriniet procesus

Ātra datu apkopošana dod iespēju būtiski ietaupīt laiku. Kāpēc? Jūsu sistēmas būs cieši saistītas ar TIMOCOM kravu biržu un piedāvājumu pieprasīšanas lietojumprogrammām. Kopēšanas un veidnes funkcijas, kā arī inteliģentās automātiskās programmēšanas funkcijas, ļauj ātri un vienkārši ievadīt visu attiecīgo pārvadājumu pasūtījuma informāciju.

Ātri apskatiet un reģistrējiet pārvadājumu pasūtījumu datus

Vienkāršojiet analīzi

Jūs varat izmantot mūsu analīzes funkciju, kuru var individuāli pielāgot jūsu vajadzībām, lai analizētu biznesa partnerattiecības un uzņēmuma rādītājus. Tā jums var palīdzēt atrast galvenos skaitliskos rādītājus nākotnes saimnieciskās darbības plāniem.

Analizējiet darījumu attiecības un pārvadājumu pasūtījumus tieši sistēmā

Uzraugiet pārvadājumu procesus

Sūtījumu izsekošana nekad nav bijusi vieglāka. Abi darījumu partneri var sekot līdzi pārvadājuma pasūtījuma progresam, samazinot vajadzību pēc pastāvīgas saziņas.

Ērti uzraugiet pārvadājumu pasūtījumu apstrādi, izmantojot integrētās izsekošanas funkcijas

Ko klienti saka par pārvadājumu pasūtījumu lietojumprogrammu

“Dittrich Eiltransporte GmbH”, Olivers Štillers

“Ar TIMOCOM sistēmu mēs varam piešķirt pasūtījumus līdz pat 60% ātrāk. Mēs vienkārši visas informācijas pievienošanai un nosūtīšanai izmantojam veidlapu. Mums nav jāgaida nekādas elektroniskā pasta vēstules ar konkrētu vēstuļu veidlapu vai apdrošināšanas apstiprinājumu. Mēs vienkārši visu veicam tiešsaistē.”

Olivers Stillers,
Dittrich Eiltransporte GmbH
TIMOCOM ID 67066

Veiksmes stāsts un video >
“WEMAS Absperrtechnik GmbH”, Stefans Vaclaveks

“Pasūtījumu sagatavošana un noformēšana aizņem daudz mazāk laika. Mūsu gadījumā galvenā priekšrocība ir tā, ka TIMOCOM sistēma saglabā visus mūsu kravu pasūtījumus, lai audita gadījumā visa informācija būtu centralizēti pieejama vienuviet.”

Stefans Vaclaveks,
WEMAS Absperrtechnik GmbH
TIMOCOM ID 340064

Veiksmes stāsts un video >

Optimizējiet savus uzņēmējdarbības procesus ar digitāliem pārvadājumu pasūtījumiem

pārvadājumu pakalpojumu pircējs TIMOCOM sistēmā varat pārvadājumu pasūtījumus piešķirt saviem darījumu partneriem.

pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs varat reaģēt uz pārvadājumu pasūtījumiem tieši TIMOCOM sistēmā, akceptējot vai noraidot tos digitāli.

Atrodas Vācijā – datu drošība uzņēmumā TIMOCOM

Mēs par jūsu informāciju gādājam ar īpašu rūpību! Tas ir iemesls, kāpēc TIMOCOM ir piešķirts kvalitātes zīmogs "Atrodas Vācijā". Dati atrodas Vācijā, un tāpēc uz tiem attiecas Vācijas tiesību akti - konkrēti Vācijas datu aizsardzības likums, kas ir viens no visstingrākajiem Eiropā.

Izmantojiet pārvadājumu pasūtījumu lietojumprogrammu platformā Smart Logistics System.

Izmēģiniet to jau tagad bez maksas!

Vai jums ir kādi jautājumi? Ar prieku jums palīdzēsim:

+48 71 737 26 20

Uz sākumu