Karzol Trans
Uzņēmums "Karzol-Trans" ir dibināts 1997. gadā, un tā vadībai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze iekšzemes un starptautisko pārvadājumu veikšanā. Uzņēmums atrodas Ungārijā, un tas ir ungāriem piederošs privātuzņēmums. Viena no tā struktūrvienībām atrodas Monor, un tajā ir pilnībā aprīkota automašīnu remonta bāze, kas ir piemērota vieglo un kravas automašīnu apkopes un remontdarbu veikšanai, kā arī automazgātava un virsbūves remontu darbnīca. Un ar to vēl nekas nebeidzas, jo turpat ir pieejama arī AS24 degvielas uzpildes stacija. Uzņēmums veic galvenokārt starptautiskus pārtikas produktu un saldētu produktu pārvadājumus, kā arī specializējas jutīgu tehnisko izstrādājumu augstas kvalitātes pārvadājumu nodrošināšanā. Tas galvenokārt veic pārvadājumus uz Rietumeiropu un Dienvideiropu, taču labprāt pieņem pasūtījumus pārvadājumu veikšanai visās Eiropas Savienības dalībvalstīs.
Mūsu rakstā mēs runājām ar Zoltán Joós, Jr. – vienu no "Karzol-Trans" īpašniekiem.
TC: Vai varat minēt gadījumu, kad kāda ar saimniecisko darbību saistīta problēma ir veiksmīgi atrisināta, pateicoties galvenokārt TIMOCOM starptautiskā parādu piedziņas dienesta darbam?
IJZ: Viens no mūsu sadarbības partneriem atteicās pildīt savas saistības, apgalvojot, ka pārvadājuma pasūtījuma izpildē mēs neesot nodrošinājuši maiņas paletes. Mūsu darbiniekiem ar viņiem neizdevās vienoties pat pēc vairākkārtējām pārrunām. Maiņas palešu nodrošināšana līgumā nebija paredzēta. Pēc TIMOCOM iesaistīšanās viņi bija gatavi segt visas pārvadājuma izmaksas.
TC: Kā Jums patīk mūsu pakalpojumi? Kāds ir Jūsu viedoklis par tiem
IJZ: Mums ir kontaktpersona, kas ir piesaistīta tikai mūsu uzņēmumam. Šī persona mums palīdz kontrolēt vecākus gadījumus un apstrādāt jaunus pasūtījumus. Sadarbība ir lieliska. Atbildes uz mūsu vēstulēm vienmēr saņemam 1-2 dienu laikā. Sarežģītos parādu piedziņas gadījumos viņi arī atsūta ieteikumus situācijas maksimāli ātrai atrisināšanai.
TC: Vai Jūs TIMOCOM parādu piedziņas dienesta pakalpojumus ieteiktu arī citiem uzņēmumiem?
IJZ: Jā, jo tādā veidā mums atkrīt daudz papildu darba un ar juridiskajām lietām saistīto raižu. Krasi ir samazinājies 30 dienu laikā neapmaksāto rēķinu daudzums.
Mūsu parādu piedziņas pakalpojums ir tā vērts!
Klienti, uz kuriem nevar paļauties, ka tie savlaicīgi veiks maksājumus, ir risks visiem uzņēmumiem. Mūsu TIMOCOM jurists Alexander Oebel un viņa kolektīvs rīkojas, lai risinātu ar novēlotiem maksājumiem saistītas problēmas. Personāls ir pieejams visiem TIMOCOM klientiem, lai palīdzētu viņiem piedzīt nesaņemtos maksājumus ārpustiesas kārtībā; pagājušajā 2017. gadā parādi veiksmīgi tika piedzīti 89 % gadījumu.
Turklāt mūsu parādu piedziņas daļai ir papildu ietekme: mēs cenšamies neļaut problemātiskiem uzņēmumiem lietot mūsu programmatūru. Daži negodprātīgie vienkārši nevēlas, lai mēs viņus reģistrējam!
Kāpēc gan nepamēģināt mūsu parādu piedziņas dienesta pakalpojumus? Mēs iekasējam dokumentu noformēšanas maksu 20,00 EUR apmērā un Vācijā pašlaik spēkā esošajos tiesību aktos noteikto maksu tikai tad, ja iznākums ir veiksmīgs.