Loģistikas triumvirāts: sadarbība viedo saskarņu ieviešanā

TIMOCOM un translogica atbalsta uzņēmumu Quehenberger Logistics transporta procesu automatizēšanā

Viens no šiem klientiem ir Quehenberger Logistics GmbH, kas paļaujas uz TRANSLOGICA GmbH translogica transporta dokumentu pārvaldības sistēmu (TDMS), lai veiktu savus iekšējos loģistikas procesus. Ar šo uzņēmumu sadarbība ir ilgusi jau daudzus gadus. Quehenberger uzticas vēl vienam ģimenes vadītam uzņēmumam, kas ar savu inovatīvo pieeju apkalpo visu Eiropas tirgu - TIMOCOM. Quehenberger Logistics koncentrējas uz uzņēmuma 250 transportlīdzekļu un 520 000 m² noliktavas un loģistikas telpas efektīvu un ienesīgu izmantošanu un cenšas to paveikt, izmantojot racionālus, automatizētus un pārredzamus procesus.

Quehenberger Logistics GmbH

Sekmīgi digitalizējiet transporta procesus ar saskarnēm

"TIMOCOM ir augsta prioritāte mūsu uzņēmumā," skaidro Kristians Firstallers, Quehenberger Freight GmbH izpilddirektors un vadošais partneris. "Mūsu uzņēmumus vieno tas, ka esam digitalizācijas pionieri. Tas ir ievērojami nostiprinājis mūsu pārliecību par sadarbību ar TIMOCOM saskarņu izmantošanā. "

Stīvens van Kauterens, TIMOCOM galveno klientu un partneru pārvaldības vadītājs, piebilst: "Mūsu klientam ir vīzija būt par labāko vidēja mēroga loģistikas uzņēmumu Centrāleiropā un Austrumeiropā. TIMOCOM vīzija ir pasaule bez loģistikas problēmām. Mūsu pieredze un risinājumi triju API veidā nedaudz satuvina abas vīzijas". 
Quehenberger Logistics pārvar ikdienas šķēršļus, ko rada vairāku sistēmu paralēla izmantošana, izmantojot visas trīs saskarnes.

Ceļa bruģēšana un pasūtījumu veikšana: racionāli, digitalizēti un uzticami

Kravas biržas saskarnes ieviešana translogica saskarnē ļauj Quehenberger uzņēmumam ar vienu klikšķi pārsūtīt TDMS ievadīto informāciju uz Smart Logistics System. Rezultāts: šādi var izvairīties no dubultiem ierakstiem un pārrakstīšanas kļūdām, ietaupīt laiku un izmaksas, kā arī padarīt darbu efektīvāku. Aptvērums nekavējoties palielinās līdz vairāk nekā 45 000 potenciālo darījumu partneru.

"Abu partneru veiklā pieeja ir radījusi perfektu simbiozi, kas jau ir devusi lieliskus rezultātus īsā attīstības intervālā", tā Hansjorgs Hallers, TRANSLOGICA GmbH izpilddirektors, raksturo šo sadarbību. "Sadarbība ar TIMOCOM un translogica lietotājam nodrošina saskarni ar intuitīvu apstrādi. Lietojamību vislabāk var salīdzināt ar ceļojumu portālu, piemēram, Trivago, jo juridiski saistoša līguma noslēgšanai ir nepieciešami tikai daži klikšķi."

Saskarnes kā automatizācijas panākumu atslēga

Līdz šim brīdim uzņēmumam Quehenberger Logistics nācās iesaistīties laikietilpīgā e-pastu maratonā ar attiecīgo darbuzņēmēju. Tagad pārvadājumu pasūtījumu saskarne, kas arī ir integrēta translogica platformā, gādā par pārvadājumu pasūtījumu nosūtīšanu. Tā ir pilnībā digitāla un juridiski saistoša, turklāt ietekmē arī abu pušu pieprasīto dokumentu nosūtīšanu, piemēram, bīstamo kravu pārvadāšanai, un nodrošina tiešu pasūtījumu pieņemšanu. Saskarne automātiski dokumentē visas sistēmā notikušās statusa izmaiņas. Tā arī organizē attiecīgo datu (un pamatdatu) arhivēšanu.
Quehenberger Logistics sper svarīgu soli pretī saviem darbuzņēmējiem: iepriekš darbuzņēmējam dati no e-pasta pielikumiem bija manuāli jāpārsūta uz attiecīgo TMS. Tagad vairs nav jāpārslēdzas starp programmām un lietojumprogrammām, pateicoties saskarnes automatizācijai. Quehenberger Logistics ievērojami atslogo savu biznesa partneru iekšējos darba procesus.
"Sistēmas izmantošana mums ir radījusi daudzus uzlabojumus, jo īpaši efektivitātes ziņā. Pateicoties pārvadājumu pasūtījumu saskarnei, pasūtījumu piešķiršana tagad ir iespējama, nemainot lietojumprogrammu. Viedā integrācija translogica platformā ļauj to paveikt tikai ar dažiem klikšķiem, "ar entuziasmu ziņo Kristians Firstalers. “Turklāt arī mēs kā darbuzņēmējs gūstam labumu no šīs priekšrocības."

Visos posmos līdz pat apakšuzņēmējam: reāllaika pārredzamība pārvadājumu ķēdē

Kur ir preces? Kad tās tiks piegādātas? Arī Quehenberger Logistics un tā līgumpartneriem šie ir divi vissvarīgākie jautājumi, kas rodas, izpildot saskaņotos pārvadājumu pasūtījumus. Šajā brīdī talkā nāk izsekošanas saskarne. Tā nosūta pašreizējos GPS datus par transportlīdzekļiem, kas apstiprināti izsekošanai, klientam reāllaikā.
"Quehenberger Logistics arī vēlas pārsūtīt izsekošanas numuru apakšuzņēmējiem, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku pārredzamību visos posmos," saka Stīvens van Kauterens.
Praksē klients automātiski saņem GPS datus no izsekotajiem transportlīdzekļiem savā TMS un tos var arī kopīgot ar citiem. Šī iemesla dēļ TIMOCOM parasti iesaka piešķirt izsekošanas atļauju līgumpartneriem, jo tā ievērojami veicina savstarpēju uzticēšanos. TIMOCOM kā IT un datu apstrādē specializējies uzņēmums šajā kontekstā darbojas arī kā datu nodrošinātājs. Apkopotā informācija no 265 lielākajiem telemātikas pakalpojumu sniedzējiem lietotājiem tiek rādīta ierastajā darbvirsmā. Plānošanas programmatūrā lietotāji var arī salīdzināt translogica sniegtos GPS datus ar saskaņoto piegādes laiku. Nākamais solis ir šīs programmatūras izmantošana aptuvenā piegādes laika noteikšanai. Lieliska pievienotā vērtība, vērtējot plānošanas uzticamību.

Secinājums: trīs saskarnes un viens vienots pārvadājumu process

TIMOCOM, translogica un Quehenberger Logistics ir vienisprātis: digitalizācija un loģistika ir neatdalāmas un ne tuvu nav sasniegušas savas robežas.
"Mūsu kravu biržas, pārvadājumu pasūtījumu un izsekošanas saskarņu izmantošana jau nodrošina vienotu un nepārtrauktu transporta procesu, kas vairs neapstājas kritiskos punktos, tāpēc nozare var sagaidīt daudz vairāk," prognozē S. van Kauterens. 2020. gada koronavīrusa pandēmija ir atklājusi loģistikas nozares digitalizācijas un automatizācijas potenciālu. TIMOCOM turpinās uzņemties vadošo lomu loģistikas digitalizācijā un kā celmlauzis un kompanjons atbalstīs klientus, pamatojoties uz savu Smart Logistics System, kā arī tās loģiskajiem paplašinājumiem, piemēram, saskarņu veidā.

Uz sākumu