TimoCom 8. reizi saņem godalgu "Labākais zīmols"
TimoCom Mārketinga nodaļas direktors Krištofs Thesinga (Christof Thesinga) ar balvu
Erkrata, 19.07.2016. – Tas ir oficiāli: TimoCom atkal ir piešķirta godalga "Labākais zīmols" kategorijā "Kravu biržas". Vācijas žurnālu lastauto omnibus, trans aktuell un FERNFAHRER lasītāji katru gadu balso par labākajiem kravu transportlīdzekļiem un zīmoliem.
Godalga, kuru iedibināja izdevniecība ETM, tiek piešķirta par nopelniem novatorisku pārvadājumu nozares produktu un pakalpojumu izstrādē. Mārketinga daļas direktors Krištofs Thesinga (Christof Thesinga) godalgu saņēma svinīgajā ceremonijā Štutgartē, Vācijā. "Godalga "Labākais zīmols" mums ir un vienmēr būs liels pagodinājums. Tas vienmēr ir apliecinājums, ka mūsu pūles ir atmaksājušās. Šogad tā arī neapšaubāmi simbolizē, ka tiešam kontaktam ar klientiem ir zināma atdeve."
Komunikatīvs un pārskatāms
Thesinga norāda, ka viens no iemesliem, kāpēc par IT uzņēmumu ir saņemts tik daudz balsu, ir tiešā komunikācija ar klientiem. 50 starptautisku darbinieku katru dienu sazinās ar 2000 TimoCom lietotāju, lai runātu par platformas funkcijām vai atbildētu uz jautājumiem par pārvadājumu uzņēmuma darbību. Kas attiecas uz sociālajiem tīkliem, TimoCom Facebook lapa ir kļuvusi par vispopulārāko kanālu, ar kura palīdzību ir iespējams sazināties ar klientiem reāllaika režīmā. "Nekas nepārliecina vairāk kā tieša un personīga reakcija uz atsauksmi," skaidro mārketinga eksperts. "Mūsu sociālo tīklu nodaļas kolektīvs pastāvīgi aicina klientus novērtēt mūsu pārvadājumu platformas darbu."
Šī digitālā birža ne tikai motivē mūsu klientus un palielina apmierinātību ar zīmolu, bet arī ir daļa no uzņēmuma filozofijas. Šī iemesla dēļ tā ir būtiska darbiniekiem. Tas nebija pārsteigums, kad TimoCom darbinieks apsolīja ielēkt uzvalkā no 5 metrus augstas platformas gadījumā, ja godalga tiktu piešķirta atkal. Pārliecinieties, ka viņš to ir arī izdarījis – protams, TimoCom Facebook lapā.
Vairāk informācijas par TimoCom ir vietnē www.timocom.lv