TIMOCOM dod jaunu impulsu loģistikas nozarei
Erkrata/Poznaņa, 31.10.2018 Recepte ir gana vienkārša: 50 dažādas specializācijas loģistikas eksperti no astoņām Eiropas valstīm satiekas, apmainās ar pieredzi un strādā kopā, lai radītu jaunu idejas. Viss ar nosaukumu “TIMOCOM Networking Experience 2018”. Bet TIMOCOM darbiniekiem bija jāieliek gana daudz sirds un dvēseles, nemaz jau nerunājot par organizatorisko darbu, lai liktu loģistikas vadītājiem, pārvadājumu uzņēmumu īpašniekiem un asociāciju pārstāvjiem izbrīvēt divas dienas savā grafikā un apmeklēt pasākumus. Viņiem bija jāpierāda, ka pasākums sniedz īstu pievienoto vērtību.
Efektīva komunikācija nozarē
Pasākumā “TIMOCOM Networking Experience 2018”, kas notika {Polijas pilsētā Poznaņā 6. un 7. septembrī, galvenais mērķis bija radīt atmosfēru, kurā nozarē strādājošie šķietamie konkurenti varēja ne tikai atklāti apmainīties ar viedokļiem un pieredzi, bet kurā tika veicināta arī potenciālu interesantu kopuzņēmumu atklāšana. Tādējādi divu dienu programmas uzmanības centrā bija kopīgi darbsemināri par digitāliem nākotnes pārvadājumu procesiem, kā arī jaunām lietojumprogrammām TIMOCOM Smart Logistics System ietvaros. “Protams, ka, izstrādājot jaunas sistēmas, pakalpojumus un sadarbes iespējas, mēs vienmēr ņemam vērā klientu atsauksmes. Tomēr, runājot klātienē, kad ir pietiekami daudz laika un vietas, lai koncentrētos, radās idejas, kuras mēs nekad iepriekš nebijām apsprieduši un kuras mēs ar lielu prieku virzīsim tālāk,” skaidro TIMOCOM produktu menedžere Sabīne Nobela (Sabine Nobel). Arī TIMOCOM portfeļa vadītājs Filips Šmits (Philipp Schmidt) uzskata, ka spraigās diskusijas un klientu entuziasms iedvesmoja: “Šī bija pirmā reize, kad mēs organizējām šāda veida pasākumu, kurā piedalījās visa piegāžu ķēde no kravu nosūtītājiem līdz pārvadātājiem. Un mēs jau tagad varam teikt, ka atsauksmes, ko mēs saņēmām, bija ārkārtīgi vērtīgas.”
Ekskluzīvas nozares lekcijas
Lai piedāvātu vēl vairāk pievienotās vērtības, TIMOCOM uzaicināja divus ekspertus, kas viesiem pastāstīja par savu pieredzi. Piemēram, juridisko lietu eksperts Lukass Čvalczuks (Lukasz Chwalczuk) no Iuridica juridiskās firmas pastāstīja par jauno visas Eiropas sistēmu sankciju noteikšanai satiksmes noteikumu pārkāpējiem. Dalībniece Natalija Ečeveri (Natalia Echeverry) no Spānijas augļu un dārzeņu tirgotāja “Germans Barri S.L.” nolasīja lekciju par to, kā transporta loģistika ietekmē ātri realizēt produktu tirdzniecību.
Ekstrēma tīklošana:
Pasākuma otrajā dienā vārda burtiskā nozīmē tika spiests pedālis grīdā autovadītāju drošības apmācībā “Skoda Auto Lab”. Sertificēti apmācītāji tur dalījās zināšanās un pieredzē, lai vislabāk sagatavotu dalībniekus ekstremālām situācijām uz ceļa. Kā jau tika paredzēts, tas bija pie stūres pavadīts laiks, kas lika sirdij sisties daudz straujāk.
Viss pieredzētais noteikti atstāja pēdas pat pirms dalībnieku atgriešanās mājās. Piemēram, Dmitrijs Lavriņenko (Dimitry Lavrinenko) no OOO KRAFTTRANS (Minska, Baltkrievija) komentēja: “Intensitāte, integrācija un informācija! Sadarbība ar starptautiskajām komandām bija ļoti produktīva. Daži kolēģi jau ir izteikuši interesi par nākamā pasākuma apmeklēšanu.” Dalībniece Natalija Ečeveri (Natalia Echeverry) no Spānijas uzņēmuma “Germans Barri S.L.” pasākuma devīzi “tīklošana” izteica ar lepnumu: “Tagad mēs vēl labāk saprotam, kā funkcionē pārvadājumu nozare, ne tikai ražotāju un tirgotāju, bet arī no kravu sūtītāju uzņēmumu skatu punkta. Mums vienmēr ir jauni pārvadājumu pasūtījumi, ko uzticēt, un tāpēc mums vienmēr jāatrod jauni pārvadājumus veicoši uzņēmumi, un mēs varam veidot jaunus kontaktus tieši šeit uz vietas.”
Izvērstā loģistika
Kā norāda uzņēmuma TIMOCOM oficiālais pārstāvis Gunnars Gbureks (Gunnar Gburek), kas piedalījās visos darbsemināros, klientiem organizētais pasākums ir ārkārtīgi nozīmīgs, īpaši ņemot vērā TIMOCOM pārpozicionēšanos nozares ietvaros: “Katra digitālā virzība mūsu sistēmā padara mūsu klientu procesus viedākus, kas, savukārt, ļauj viņiem vēl vairāk palielināt savu konkurētspēju. Šo pasākumu var raksturot ar vārdiem “Augmented Experience for Augmented Logistics” (Paplašināta pieredze izvērstajai loģistikai). Pēc veiksmīgā sākuma uzņēmums plāno iepazīties ar klientu atsauksmēm un integrēt tās plānos 2019. gadam.
Vairāk informācijas par TIMOCOM varat atrast www.timocom.lv