27.11.2015

TimoCom Messenger ir klāt!

Liels solis uzņēmumam TimoCom, vēl lielāks solis nozarei

(1)

Erkrata (Erkrath), 27.11.2015. Iedomājieties tipisku pārvadājumu un loģistikas uzņēmumu. Vai Jūs iedomājāties par tālruni, zīmuli, bloknotu vai telefonu grāmatu? Eiropā lielākās pārvadājumu platformas nodrošinātājs ir padomājis par kaut ko nedaudz citādu: tastatūru, ekrānu, datorpeli un interaktīvās saziņas logu. Par kaut ko, kas nodrošina un profesionālā ziņā vienkāršo vispārīgo darba procesu un, kas ir svarīgāk par visu, lietišķo saziņu. Īstenojot šo ideju, ir radīts nozares jaunais saziņas līdzeklis - TimoCom Messenger. Šis pārvadājumu platformas "jaunums" uzreiz ir pieejams 100 000 lietotāju bez papildu izmaksām, un tas ir daudz kas vairāk nekā tikai čats.

Ātrāka pārrunu norise un līgumu slēgšanas process, dokumentācija ilgtermiņā
 
Messenger ieviešana revolucionarizē visu TimoCom lietotāju lietišķās saziņas spektru. Jūs tagad varat izvēlēties piedāvājumu no TC Truck&Cargo® kravu biržas un ar vienu klikšķi uzsākt ar piedāvājumu saistītu čatu ar savu darījumu partneri. Tas ietaupa ievērojami daudz laika, slēdzot darījumu. Tiklīdz pārrunas ir veiksmīgi pabeigtas, čatu var saglabāt vietēji PDF failu formātā vai izdrukāt kā vienošanās ar juridisku spēku. Uzmanības centrā ir arī drošības aspekts: atšķirībā no publiski pieejamajiem čatiem klienti, kuri saziņai lieto TimoCom Messenger, pastāvīgi var būt droši, ka persona, ar kuru viņi sazinās čatā, ir reāla. Katrs jaunais klients pirms apstiprināšanas platformā tiek rūpīgi pārbaudīts.
Papildus ar piedāvājumu saistītam čatam Vācijas IT uzņēmums piedāvā arī tīklošanai paredzētu vispārīgu čata funkciju. "Labi kontakti ir absolūta nepieciešamība. Izmantojot vispārīgo čata funkciju, mūsu lietotāji tagad var izveidot tīklu ar izvēlētiem lietotājiem un viegli kontaktēties, izmantojot Messenger. Nav vieglāka veida, kā uzturēt darījumu attiecības", saka TimoCom pārstāvniecības vadītājs Marcel Frings. Vēl viena priekšrocība: pārvadājumu platformas lietotāji var lietot vispārīgā čata funkciju arī iekšējai saziņai starp kolēģiem ātrakai informācijas apmaiņai (ar noteikumu, ka arī viņiem ir TimoCom licence).

Izmantojiet biznesa iespējas visu diennakti
Jo īpaši pārvadājumu sfērā ļoti būtiska ir spēja ātri reaģēt un būt nekavējoties pieejamam. Lietotāji Messenger var lietot arī, atrodoties kustībā, kā arī uz dažādām ierīcēm. Viņiem vienkārši jāpierakstās savā TimoCom kontā, izmantojot portatīvajā ierīcē uzstādīto transporta barometra lietojumprogrammu, un visa viņu kontaktinformācija, kā arī čata saturs tiek automātiski sinhronizēts. "Vairākās ierīcēs lietojamā ziņapmaiņas programma (Messenger) mūsu lietotājiem ir priekšrocība, ja viņi to  lieto piedāvājumu platformā, atrodoties kustībā (jo īpaši pēc darba laika beigām). Lai sagatavotu komercdarījumus nākamajai dienai vai izveidotu provizorisku pārskatu. Lietojot mūsu Messenger, lietotāji var aplūkot diskusiju jaunāko statusu ne tikai stacionārā datorā, bet arī portatīvajās ierīcēs", paskaidro Marcel Frings.

Ir paredzams, ka no šī brīža TimoCom Messenger ieņem stabilu vietu pārvadājumu un loģistikas nozarē, kā arī revolucionarizē savu lietotāju darba procesu. Tas nozīmē: 100 000 lietotāju. Viena TimoCom kopiena. Pastāvīga saziņa jebkur.


Papildu informācija par TimoCom vietnē www.timocom.lv.

Lejupielādēt preses relīzi
Uz sākumu