Ātrāka digitālo piedāvājumu noformēšana

Kā Dittrich Eiltransporte (Dittrich Express Shipping) savā labā izmanto TIMOCOM sistēmas sniegtās iespējas

“Tagad mēs spējam par 60–70 % ātrāk piešķirt pārvadāšanas pasūtījumus.”

Pēdējo desmit gadu laikā, kopš uzņēmums ir TIMOCOM klients, Dittrich ir pārvaldījis vairāk nekā 1000 digitālus pārvadājumu pasūtījumus, turklāt bez nekādiem faksa sūtījumiem, tālruņa sarunām un papīru kalniem!

Uzņēmējdarbības ikdienas procesos Dittrich izmanto TIMOCOM sistēmu, lai piešķirtu kravu pārvadāšanas pasūtījumus kravu pārvadātājiem. Turklāt uzņēmums izmanto arī Lavid programmatūras risinājumu. Tajā var reģistrēt klientu ievietotos pārvadāšanas pasūtījumus, un, kad darbs ir padarīts, viss, kas nepieciešams, ir pievienot kravas ekspeditoru.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Tomass Ditrihs savu uzņēmumu, kurā bija četri transportlīdzekļi, izveidoja 1994. gadā. Šodien viņam ir plašs starptautisko klientu loks, un uzņēmumam veicas ļoti labi, jo tam ir partneri visā pasaulē un vairāk nekā 230 transportlīdzekļu. 25 darbinieki un 65 apakšuzņēmēji gādā, lai laika ziņā kritiski sūtījumi tiek nogādāti līdz adresātam droši un maksimāli ātri.

Pirms mēs sākām izmantot TIMOCOM digitālo pasūtījumu apstrādes sistēmu, izmantojot Lavid risinājumu, pārvadāšanas pasūtījumi tika nosūtīti ārējiem kravu ekspeditoriem. Izmantojot TIMOCOM sistēmā integrēto kravu biržu un pasūtījumu noformēšanas funkcionalitāti, pārvadāšanas pasūtījumu noformēšana ir ievērojami ātrāka. „Tagad mēs varam norīkot pasūtījumus pat par 60–70 % ātrāk”, stāsta Dittrich ekspeditors un izpilddirektors Olivers Stillers (Oliver Stiller). „Mēs apstrādājam pārvadājumu pasūtījumu, aizpildot vienu vienīgu veidlapu. Tiešsaistē viss notiek vienā mirklī. Tas mums nodrošina laika ietaupījumu, ļaujot vairāk pievērsties individuālu risinājumu radīšanai mūsu klientiem,” stāsta Stillers.

Piedaloties TIMOCOM Challenge kampaņā, uzņēmums ieguva otro vietu visaktīvāko klientu sarakstā, balvā saņemot personalizētu apmācību sesiju Obermihelbahas pašvaldībā. Apmācību sesijas laikā tapa skaidrs tas, ka pārvadājuma pieprasījumus apstrādāja vairāki cilvēki un ka pārvadāšanas piedāvājuma pieprasījumus var izmantot adresātu saraksta vietā. Dittrich vadība jau zināja par šādu iespēju, taču līdz tam vēl nebija to izmēģinājusi. Nu šī iespēja izmēģināta attiecībā uz atsevišķiem kravu ekspeditoriem, dodot iespēju uzņēmējdarbības praksē veicināt pievienoto vērtību. Jaunajam darbiniekam, kas pievienojās ekspeditoru komandai, tika ieteikts kā ļoti noderīgu resursu izmantot atjauninājumu krātuvi — emuāru Update Pool. Citi ekspeditori jau izmanto pamācības un turpina pilnveidot zināšanas.

Ekspeditoru trijotnei bija lūgums Erkratas IT ekspertiem, proti, viņi vēlējās, lai TIMOCOM nosūtītu e-pasta ziņojumu pārvadāšanas piedāvājuma pieprasījumu saņēmējiem. „Daži pārvadājumu pakalpojumu sniedzēji vēl nezina par iespēju pasūtījumus noformēt digitāli ar TIMOCOM platformas starpniecību, un tādējādi viņi nezina, kur tieši atrast pārvadāšanas pasūtījumu,” sacīja viens no dalībniekiem. E-pasta ziņojumā ir saite, kas pakalpojumu sniedzēju pārvirza uz pārvadāšanas pasūtījumu TIMOCOM Smart Logistics System tīklā.

Uzņēmuma vēsture — turpmākie panākumi

Tomass Ditrihs savu uzņēmumu izveidoja gandrīz pirms 25 gadiem Vācijas pilsētā Firtā (Fürth), un tobrīd viņa rīcībā bija tikai četri transportlīdzekļi. Šodien viņam ir plašs starptautisko klientu loks, un uzņēmumam veicas ļoti labi ar partneriem visā pasaulē un vairāk nekā 230 lielo transportlīdzekļu autoparku. Uzņēmuma 25 darbinieki un 65 apakšuzņēmēji nodrošina, ka laikizšķirīgie sūtījumi tiek piegādāti droši un tik ātri, cik vien iespējams, turklāt nav svarīgi, vai klientam ir nepieciešams, piemēram, On-board Courier pakalpojums, vai arī preces jāpārvadā mazākā attālumā.

Sīkāku informāciju par Dittrich jūs varat saņemt uzņēmuma tīmekļvietnē eiltransporte-dittrich.de.

Uz sākumu